Új irány a szállodaipar marketing piacán

Szeptember 20-án IV. alkalommal került megrendezésre az “Új irány a szállodaipar marketing piacán” c. zártkörű rendezvény a Kék Duna Wellness Hotelben****

A konferencián a Wellness-szallas.hu által a SuperShop programhoz csatlakozott szállodák vezetői, marketingesei értékelték az első időszak eredményeit illetve további nagyszabású célokat tűztek ki a közös hatékony és innovatív marketing megoldások tekintetében.

A  résztvevők megosztva tapasztalataik,  egyéni javaslataikkal nagy arányban hozzájárultak az őszi projektek előkészítéséhez  kiemelve annak széles körben történő elterjesztésének szakmai és társadalmi jelentőségét. A kilenc kiemelkedő magyarországi partner szálloda,  akik között olyan neves szállodák is képviseltették magukat, mint a gyógyturizmushoz köthető hajduszoboszlói Hotel Atlantis**** vagy  az aktív turizmus kedvelőinek igényeihez maximálisan illeszkedő tiszafüredi Tisza Balneum Hotel****, melyhez kapcsolódik a mintegy 20 hektáron épült Robin KalandSziget , elképzelései hamar összhangra találtak, megerősítve egymást az együttműködés fontosságában. A kölcsönös előnyök alapján történő megvalósítási szempontok formájának érdekében az egyediség megtartása mellett illeszkedve a vendégek igényeihez sikert összehangolni az elképzeléseket. A tanácskozás kiemelt témája volt a SuperShop csatlakozás nyújtotta előnyök maximális stratégiai felhasználása, mely által a szállodai piacon található szélsőséges árverseny elkerülhető és a szolgáltatások igénybevétele növelhető.

A találkozás során egyeztetésre került az újonnan csatlakozni kívánó szállodák, zárt csoportba történő belépési lehetőségei, feltételei. További információk: sales@wellness-szallas.hu

Newer essay writing service https://writemypaper4me.org post older post home 1- socrative socrative is a smart student response system that empowers teachers to engage their classrooms through a series of educational exercises and games via smartphones, laptops, and tablets.

Comments are closed.