Szeptember 20-án IV. alkalommal került megrendezésre az “Új irány a szállodaipar marketing piacán” c. zártkörű rendezvény a Kék Duna Wellness Hotelben****
A konferencián a Wellness-szallas.hu által a SuperShop programhoz csatlakozott szállodák vezetői, marketingesei értékelték az első időszak eredményeit illetve további nagyszabású célokat tűztek ki a közös hatékony és innovatív marketing megoldások tekintetében.
A résztvevők megosztva tapasztalataik, egyéni javaslataikkal nagy arányban hozzájárultak az őszi projektek előkészítéséhez kiemelve annak széles körben történő elterjesztésének szakmai és társadalmi jelentőségét. A kilenc kiemelkedő magyarországi partner szálloda, akik között olyan neves szállodák is képviseltették magukat, mint a gyógyturizmushoz köthető hajduszoboszlói Hotel Atlantis**** vagy az aktív turizmus kedvelőinek igényeihez maximálisan illeszkedő tiszafüredi Tisza Balneum Hotel****, melyhez kapcsolódik a mintegy 20 hektáron épült Robin KalandSziget , elképzelései hamar összhangra találtak, megerősítve egymást az együttműködés fontosságában. A kölcsönös előnyök alapján történő megvalósítási szempontok formájának érdekében az egyediség megtartása mellett illeszkedve a vendégek igényeihez sikert összehangolni az elképzeléseket. A tanácskozás kiemelt témája volt a SuperShop csatlakozás nyújtotta előnyök maximális stratégiai felhasználása, mely által a szállodai piacon található szélsőséges árverseny elkerülhető és a szolgáltatások igénybevétele növelhető.
A találkozás során egyeztetésre került az újonnan csatlakozni kívánó szállodák, zárt csoportba történő belépési lehetőségei, feltételei. További információk: sales@wellness-szallas.hu